tisdag 27 maj 2008

Nu är Elliot här!!!

Några sekunder gammal, fortfarande lite arg

30 min gammal, sitter hos sin pappa

Usch för att bli vägd, 3105 g.

Helt bedårande liten påg, bara 1 timme och 9 minuter gammal.

Lycklig mamma förundrad över sin vackra son och sin egen prestation!

Elliott får träffa mormor

och min kusin Ludde

Hur söt får man vara? Jag undrar bara...

Pappa byter blöja på sötnosen.

Det gillar Elliott.

Mamma och son flirtar med kameran


Lustig sovställning i mammas knä

Slappar i pappas knä

Hihi, kolla in näsan och barret ;-)

Söt!


Söt!
Söt!

Söt!

Provligger barnvagnen

8 kommentarer:

Elisabet. sa...

Kom hit från .. jag vet inte från vem .., men åååå, vilken liten söting!

Jag gratulerar ändå, även om jag inte känner er!

Anna sa...

Tjiho! Äntligen Elliott-bilder! Har längtat så efter att få se mer av plutten, han är verkligen supersöt! Hörs snart, nu ska jag springa iväg till yogan.
Kram Anna

mossfolk sa...

Men Å så söt! Och liten.
Kul att få se alla bilder och skönt att ni äntligen fått komma hem!

mariaswhippar sa...

Han är ju hur söt som helst!!! Va skönt att ni har fått komma hem.

Mattias sa...

Det riktigt syns hur gott han luktar! Tuff frissa, han ser busig ut. =D Emilia

Anonym sa...

Så fina bilder! Han ser så mysig och go ut! Och full i bus! Den bilden när ni båda tittar mot pappsen och kameran..! Wow alltså!
Välkomna hem och stora kramen från oss

Kattalena sa...

Tack!!! Vi är så glada för vår Elliot!!!

Anonym sa...

mmmmmmmmmmm yes rub his c--k I want to as well