lördag 6 september 2008

EFIT - ett foto i timmen på dagen 15 veckor gammal

Kl 08 - godmorgon

Kl 09 - zzzzz....

Kl 10 - är på brunch med mamma och pappa, var är maten?

Kl 11 - Sitter i bilen och väntar på pappa som är i affären

Kl 12 - zzzzz....

Kl 13 - Precis vaknat, får syn på mamma

Kl 14 - är någonstans där det låter väldigt mycket. Det gör mig trött...

Kl 15 - zzzzz....

Kl 16 - mormor och mormors bror pratar med mig

Kl 17 - nu ska vi åka hem

Kl 18 - min snutte är bäst

Kl 19 - zzzzz...

Kl 20 - ligger och tittar på tv

Kl 21 - jag vill inte sova, jag är ju jättepigg!

Kl 22 - zzzzzz....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt! men, hur många gånger byter man kläder på en bebis per dag egentligen? :-) Hoppas ni har en bra söndag!

Kattalena sa...

Hehe, han byttes på av olika skäl först saglade han ner sin tröja och i hängslebyxan blev han för varm när han kom hem sen bajsade han lite utanför i sparkdräkten. Så det är tur att vi har massor av ombyteskläder ;-)