fredag 4 juli 2008

Första natten i egen säng

Igår kväll var Elliott vaken mest hela dagen men somnade till slut kl 21.30 i babybjörnen som på bilden knäppts upp medan Elliott sover kvar på pappas mage ;-)
Vi la över honom i hans spjälsäng och där sov han för första gången! Liten påg i stor säng!
Han sov på magen och det säger de på bvc och överallt att man absolut inte ska låta sin bebis göra. Så när jag vaknade vid ett tiden på natten så var jag tvungen att kolla så han andades. Trodde att han skulle vakna och vara hungrig så jag kunde inte somna om efter det. Kollade så att han andades lite då och då :-). Inte förrän kl tre vaknade han och var hungrig. Han fick mat och somnade om i min säng. Sov ända till 06.30. Jag la över honom i hans egen säng där han låg och snackade en bra stund med en stor fjäril som vi fått från Goboken. När han tröttnat och lät missnöjd så tog Michael hand om honom så att jag kunde sova vidare.

Inga kommentarer: