tisdag 1 juli 2008

Sova, varför det?

I natt har Elliott varit jättemycket vaken. Gnällt och pipit, ont i magen? Eller något annat? Sen kl 04 var han pigg som en mört och vi "steg upp". När han låg i gymmet och tittade på Lille Skutt så smilade han stort när Lille Skutt fick en knuff av mig. Så jag knuffade till honom en gång till och fick en jätteleende Elliott. Hehe. Varför kan han inte le så fint mot mig? Han är så otroligt söt när han ler! Det var nästan värt att stiga upp kl 04 för att få se sötnosen le :-D

Alla dumma blöjor läcker så när vi hade lyckats somna en stund där på morgonkvisten så vaknar jag och känner att han är lite blöt. Hmmm... jaha. Bajsat så det runnit ut igen. Suck! Bara att gå upp och byta och tvätta av honom.

Michael var hemma lite längre i förmiddags så han fick ha Elliott. Bar honom i babybjörnen och då somnade han, men när vi la han i vagnen vaknade han igen. Så när Michael hade gått gick jag morgonrunda med Liam och Elliott. När vi gått nästan klart så somnade han äntligen (efter att ha fått napp). Vid kvart över 10 tiden.

Inga kommentarer: