lördag 12 september 2009

Lördagskul

Vi var på Mobilia på morgonen. Mamma och pappa skulle handla något. Jag busade runt under tiden. Det finns mycket roligt där. Hoppa ner från kuddar

Klättra upp på och sitta i soffan

Spana in vad som finns lite längre bort

Mamma och jag åkte till mormor och morfar när jag hade vaknat. Där var ingen hemma. Men vi stannade en stund och lekte i alla fall. Det är roligt i deras trädgård! Oj, de var lite tyngre än jag trodde...

Ner i spannen ska de

Visst är det skönt med sand mellan tårna

Och att springa barfota i gräset

En fin blomma

Nu vill jag ha krusbär

Va? Är det inga krusbär på busken idag?

Vi var hemma och badade efteråt. Jag skulle bli fin inför kalaset som vi skulle på. Mamma och jag åkte dit själva. Det var lite läskigt först, massa människor jag inte känner. Lite rädd att mamma skulle lämna mig där helt själv, det har hon gjort en gång förut. Fast sen tog vi fram min boll och då busade jag med den. Och där var en hel liten buffé för mig. Jag åt hur många oliver som helst. Varje gång jag åt en oliv hoppade jag lite av glädje så god den var.
Sen fick jag lite nachips att smaska på i soffan

Mycket gott!

Den här grejen blåser kall luft. Lite spännande!

Josefine och jag har jätteroligt tillsammans!

Hoppsan, jag skulle ju fångat bollen...

Inga kommentarer: