torsdag 3 september 2009

Öppna förskolan

Jag har varit på öppna förskolan varje morgon denna vecka! Det har varit så kul!!! Där finns allt möjligt att leka med! Och där är en massa andra barn. Snälla barn.
Jag kan minsann kasta bollar jag!

Tjo, där flyger bollen

Boll boll boll!!!

Igår var mormor också med! Det var ännu roligare. Vi hade gymnastik. Sprang runt i ring och så gjorde vi lite olika rörelser. Mormor sprang med mig. Mamma också, men då tyckte jag inte det var lika roligt.
Gympa med mormor

Här sätter jag ringar på en pinne.


Idag var vi på sångstund i kyrkan. Det var roligt med sången. Det var roligt att leka där också, ända tills en tjej drog mig i håret och rev mig på kinden. Mamma såg inte förrän det redan hade hänt. Jag blev inte glad. Så efter det gick vi därifrån. Jag somnade meddetsamma.

Inga kommentarer: