fredag 14 maj 2010

Födelsedagskalas 1

Igår firade vi att jag snart fyller 2 år! Min kompis Josephine, Becka, Åsa, Ingrid och Jörgen var här och firade mig! Jag fick väldigt många och fina presenter! Josephine hjälpte mig att öppna några.
Här har jag just öppnat min andra present. Det var en bok och den var så rolig att jag började läsa i den meddetsamma

Min söta kompis firade mig rejält!

Vi sitter med vid matbordet. Josephine sitter rakryggad och uppför sig exemplariskt, jag har intagit en mer avslappnad hållning... Jag är ju hemma :-)

Här leker vi med en av mina födelsedagspresenter.

Sen var det tårta! Mums!!!

En stund innan alla gick hem blev jag jättetrött. Jag fick lägga mig i soffan och tanka energi från pappa. Efter det orkade jag en stund till. Sen när gästerna hade gått hem så la jag mig i soffan med mamma och vi vilade en stund. Det tar på krafterna att ha kalas...
Men efter lite vila så var jag pigg igen.
Tjo! Nu är det lekdags!

Jag satte mig med mina presenter. Ni vet väl att man ska lägga alla böcker i en fin rad.

Gårdagens presenter! Jättemånga och roliga! Jag provade mina kläder på kvällen. De var super!

Inga kommentarer: