lördag 19 februari 2011

Bästa presenten

Igår hämtade mormor och morfar mig på dagis. När vi kom hem till dem så fick jag en skumgummiplatta med bokstäver som man kunde ta ur och sätta i. Den var rolig!!! Jag lekte med den hela eftermiddagen tills mamma och pappa kom.

De roliga bokstäverna!

Vi stannade hos mormor och morfar hela kvällen och vi åt pizza. Jag fortsatte att leka med bokstäverna hela kvällen. Pappa tyckte också att de var jätteroliga så vi lekte med dem tillsammans. När vi skulle hem så fick jag ta med mig bokstäverna. Då blev jag jätteglad och log hela vägen ut till bilen. Hemma fortsatte jag att leka och jag tog med mig några bokstäver upp i sängen. Bokstäver är det bästa som finns!!!

Jag visade morfar att jag kan bokstavera ord också. Han hade inte hört att jag kunde bokstavera så långa ord förut.

Inga kommentarer: