söndag 4 oktober 2009

Kalas!

Vi har varit på kalas både igår och idag! Det har varit toppenkul. Första kalaset var i lördags i Lund, hos mina kusiner. Det var Frej som fyllde år. Jag tyckte det var lite läskigt först med alla människor, men mormor och morfar var också där så det blev snabbt bra! Spelade piano gjorde jag och sen hittade jag ett trumset också! Det var kul!!! Det kräver koncentration...

Visst ser jag proffsig ut?!

Här är min kusin Embla, hon ska på maskerad. Kolla in hennes snygga pippiflätor!

Vi fick mat också, här äter jag potatisgratäng. Den var mumsig!

Efter kalaset körde vi hem. Jag somnade i bilen. När jag vaknade var det morgon och jag fick sitta vid mammas dator en stund.
Inga foton på mig tack...

Vi åkte en sväng ner till Entré. Där somnade jag i vagnen efter att ha lekt lite medan mamma och pappa fikade...
Det var ett kul ställe, de hade min favoritleksak.

När jag vaknade så åkte vi hem. Vi gjorde oss klara och åkte iväg på helgens andra kalas. Denna gången var det min kompis Josephine som fyllde 1 år!
Titta så fin hon är!!!

Josephine ville smaka av den goda crostini som jag hade fått att mumsa på.

Det var flera barn på kalaset och vi busade massor allihop!

Jag tyckte bollen var väldigt rolig att leka med!

Efter kalaset var jag så trött att jag somnade i bilen. Mina föräldrar väckte mig när vi kom hem. Vi busade och lekte tills det var dags för mig att sova. Vilken bra helg vi haft!

Inga kommentarer: