lördag 31 oktober 2009

Tittut och kvällspassning!

Jätterolig lek tycker jag!

Ni kan inte se mig!


Tittut! :-D

En annan sak jag gillar att göra på morgonen är att hämta grejor i skåpen.

Dessa silar är roligast!


De ska absolut knuffas över kanten!

Igår var jag med mormor och morfar hela dagen och hela kvällen! Det var jättekul! Pappa var hemma om och sa hej och gav mig ett får (fåret kan ni se på bilden nedanför), sen försvann han igen. Mormor och morfar la bordstabletter på soffbordet. Så ska det ju inte vara. Jag tar alltid bort dem när jag ser att de ligger där. Men ikväll skulle de visst vara kvar. Konstigt men så fick det vara. Sen åt vi allihop. Jag fick krabba, det var supermumsigt! Jag åt massor. Jag satt på bordet medan mormor och morfar åt. Jag gillar att sitta på bordet :-).
Mormor nattade mig och jag somnade snabbt.

Idag steg mamma och jag upp samtidigt. När vi gick ner för trappan sa jag "momo". Jag tänkte att hon kanske var kvar. Mamma sa att mormor är hemma hos sig nu.
Vi var trötta båda två så det blev soffmys tills pappa och Oscar också steg upp.

Soffmys med mitt nya får.

Inga kommentarer: