tisdag 17 november 2009

Hos mormor och morfar!

Idag har jag varit hos mormor och morfar hela dagen! Det har varit jättekul! Jag hade fina koftan på mig. Mamma säger att jag är jättesöt i den. Det var flera dagar sen jag var hos mormor och morfar. Det första jag gjorde när jag kom dit var att sätta mig att leka med bokstäverna på kylskåpet. Jag kan faktiskt flera av dem, vet hur man säger dem.

De har ett stort akvarium och idag var fiskarna ovanligt roliga! Jag lekte tittut med morfar med akvariet mellan oss, tittut är himla skoj.

Mormor satte en spiral i trappan, den gick ner steg för steg. Det var kul! Skrattade mycket åt den. Vi visade det för mamma när hon kom och hämtade mig.

Jag sov inte så länge på dagen så jag var ganska trött på eftermiddagen. Mamma sa att vi skulle åka och handla på vägen hem men hon ångrade sig. Så vi åkte hem och jag satte mig att leka med mina saker. Men jag var lite trött så vi satte på Fåret Shaun och så gosade jag ner mig i soffan och tittade. Det är mysigt. När pappa kom hem så var det dags för mig att sova. Han nattade mig.

Inga kommentarer: