måndag 16 november 2009

Josephine

Idag var vi och hälsade på Josephine.
Vi gick omkring och lekte med lite alla möjliga saker, Josephine och jag

Vi lekte lite tillsammans

Och vi satt fint när vi skulle fika

Här har jag fått goda bullar med saffran i. Josephine verkar vilja smaka några bitar :-)

Josephine kan nästan gå nu. Med sin vagn gick hon jättebra!

Jag hittade en rolig grej som jag kastade med i köket.

Det lät massor när den trillade i golvet!

Vi byggde lite med klossar och här leker jag med en spiralgrej.

Den kunde man dra ut jättelångt!

Det fanns många saker att klättra på där

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina foton Katta! Tycker det är så roligt att Elliott och Josephine kan leka så bra tillsammans.

/Becka

Kattalena sa...

Tack! Ja, det är jättekul att de leker så bra!!! Vi får träffas snart igen :-)