söndag 24 oktober 2010

Hos mormor och morfar

Jag har sovit över hos mormor och morfar i helgen. Det var jätteroligt!
Denna gången lämnade mamma sin kamera och bad dem fotografera lite. Så här kommer lite bilder som morfar har tagit.

I frysen finns det jättegod glass!


Mmmmm...


Öppna spisen måste undersökas


Vi åt krabba till middag, den var så god att jag nästan åt upp hela mormors portion!


Mormor och jag leker härmleken! Det är bästa leken!!!


Funderar över nästa rörelse, vad ska jag hitta på nu?


Vi dansar Per 7-spring, en av mina absoluta favoriter!


Ni förstår hur bra jag har det hos mormor och morfar va? Det är toppen!

Jag sov som en stock hela natten, från strax efter nio på kvällen till halv åtta på morgonen.

På söndagen var det pappas födelsedag. Jag sov middag och när jag vaknade så var mamma och pappa där. De hade med sig tårtbitar och alla satt och fikade när jag vaknade. Mormor hade köpt jordgubbar, jag älskar jordgubbar!

Vi sa hejdå till mormor och morfar och så åkte vi på matmässa. Där fanns massor av saker att smaka på. Jag ville inte bara smaka en bit av alla ostar och bröd utan jag ville ha mer när det var gott! Det fick man inte... utom på ett ställe, där var det en snäll man som gav mig lite extra bitar.


Man fick doppa godis i en chokladfontän! Vilken grej!

Inga kommentarer: