tisdag 19 oktober 2010

Lite blandat

Nuförtiden leker vi en väldigt rolig lek! Då ska mamma och pappa göra likadant som jag. Om jag korsar armarna och de gör samma sak så tycker jag att det är superroligt!


Annars leker jag mycket med min spis. Det är massor att sortera och stoppa undan.


Ibland vill jag inte ha någon tröja på mig.


Jag kan ta av den helt själv.


Leka med lådor är också roligt! Jag drar ut allihop och så smäller det högt när jag slår igen dem.


Och jag myser med Oscar, han är världens bästa vovve!


Förra helgen firade vi min kusin Frejs födelsedag. Det var jättekul! Vi var ute och sprang uppför små kullar och kastade bollar och sånt man gör när man är ute. Sen var vi inne och åt en massa god mat och jag fick godis!!! Sega ormar och skumgodisar. Det var hur gott som helst! Tårtan satt bra den med och efter all mat och lek så var jag väldigt trött. Satt i soffan och hade det mysigt tillsammans med Embla.

Inga kommentarer: