torsdag 9 oktober 2008

Dagarna går...





 


Det är inte så dumt att vara hemma med pappa. Vi leker mycket i min lekhörna och så får jag en massa mat jag inte provat innan. Risgröt och fruktmos är jättegott. Morot och potatis inte så gott, men värt att prova. På andra bilden ovan äter jag en majskrok. De smakar inte så mycket och smälter i munnen, men jag gillar dem ändå. Det gör mamma också, men pappa tycker de smakar sådana där plastchips som ligger som stötdämpare i kartonger.

I förrgår var vi ute med hundarna på morgonen. Det var jättefint väder så jag bestämde mig för att vara vaken en stund och titta på havet. Vi har varit på fler utflykter, men jag somnar för det mesta i den friska luften...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gillar alldeles särskilt bilden där E har fångat sina fötter, söt! Emilia