torsdag 2 oktober 2008

Matpatrullen

Jag och pappa måste se till att mamma äter ordentligt nu när hon jobbar så vi gick till Mobilia för att handla idag. Igår var vi på Coop. Jag gillar affärerna. Där är så mycket att titta på.
Det var kallt och blåsigt idag så jag fick ha min munkjacka och mössa på mig. Inne på Mobilia var det varmt så där fick vi ta av det mesta.
Sen blev jag sömnig så då packade pappa in mig i filten och sen sov jag hela vägen hem.

Nu kan jag vända mig från att ligga på rygg till att ligga på magen och sen kan jag vända mig tillbaka igen. Det är kul, och man kan använda det för att förflytta mig. Fast jag kan kravla mig framåt också. Det är praktiskt när man ska ha tag i något på golvet, men lite störigt i sängen för det slutar alltid med att jag kör fast i hörnet...

1 kommentar:

Kattalena sa...

Ja, ni är så snälla som ser till att jag får mat i mig :-D

Vad mysigt du verkar ha det med pappa :-)