fredag 24 oktober 2008

Long time...




Pappa har svårt att hinna med att blogga för mig. Han säger att jag tar all tid. Förra fredagen var vi i alla fall på Öppna förskolan. Det skulle vara en fotograf där, men jag såg ingen. Pappa säger att det berodde på att jag sov hela tiden och inte vaknade förrän fotografen packat ihop. Där ser man...







 


Annars leker jag mycket hemma. Det är kul nu när man börjar kunna ta sig runt lite. Äta vid mitt nya bord är också kul. Fast jag tycker jag också kan få en så där MacBook att ha här på bordet och leka med.







 


På tal om mitt bord så äter jag de flesta av mina måltider där nu. Jag kan till och med dricka flaskan där. Gillar verkligen det fast jag tycker att jag kunde få ha tallriken med gröt på bordet istället för att pappa har det bredvid. Det är ju min mat. Det tyckte inte pappa. Han mumlade något om att köpa en högtrycksspruta. Kan någon förklara vad han menade med det?

Inga kommentarer: