fredag 12 december 2008

Hos mormor och morfar

Idag har jag varit hos mormor och morfar hela förmiddagen. Vi hade jättekul! Sen jag var här sist har jag lärt mig massor av saker. Nu kan jag krypa upp och sätta mig på puffen! Mormor får se till att jag inte trillar ner, själv sätter jag mig gärna på kanten och det är visst lite farligt...

Jag har fått nya leksaker! Jätteroliga som kan sitta ihop eller trilla isär!

Mycket delikata!

Morfar och jag tittar på fåglarna i trädet utanför fönstret. Spännande.

Jättetrött blev jag framåt lunchtid och då körde mamma och jag in till stan. Pappa mötte oss och la mig i vagnen, jag somnade meddetsamma. När jag vaknade var vi på restaurang. Låg kvar och myste i vagnen tills vi gick därifrån. Mammas kollega sa att jag var en cooling.
Resten av dagen har jag lekt med pappa.

Bara så ni vet så kan jag pussas och ibland säger jag till och med hej!

Inga kommentarer: