torsdag 11 december 2008

Torsdag

Jag har en jätterolig leksak, det är en hund. Fast den ser inte alls ut som mina hundar?

Den är jättegod. Fast ibland när jag tuggar på svansen så klöks jag. Den är alldeles för lång att stoppa in i munnen men det glömmer jag bort hela tiden. Det är lite störande, huvudet är bäst!

Ibland läser jag böcker naken. Det är ganska mysigt. Denna boken är gjord av plast så om jag råkar kissa på den så gör det inte så mycket. Idag gjorde boken väldig nytta! Jag råkade sätta mig lite fel och ramlade rakt bak, men huvudet landade precis på denna boken så det gjorde inte ont att slå huvudet i golvet. Vilken tur jag hade! Sån tur hade jag inte tidigare på dagen. Då ramlade jag i köket när jag försökte stå upp. Det gjorde ont och jag blev jätteledsen faktiskt.

På kvällen fick hundarna äta upp resten av mamma och pappas mat. Det var spännande. Jag hade redan fått smaka så mycket jag ville så det gjorde mig inget att hundarna åt upp allt.

Inga kommentarer: