söndag 21 december 2008

I affären

Jag är så stor nu att jag kan åka i kundvagnen. Jag håller i vagnen så jag inte trillar åt sidan. Det var roligt att åka i affären. När vi kom hem så somnade jag.

När jag vaknade var mina släktingar här. Pappas bror, hans fru och deras dotter och dotterdotter. Jag blev lite förskräckt när alla tittade på mig. Men det var roligt att träffa dem och jag slappnade av när mamma tog upp mig. De stannade bara jättekort och pappa var ute med hundarna så han fick inte träffa dem. Men vi ska ses efter jul sa de.

Senare på kvällen kom mormor och morfar och lekte med mig en stund. Det var jättekul! Jag visade dem hur gott det är att smaka på en grej man stänger grinden in till köket med. De ville inte smaka trots att jag visade flera gånger hur man skulle göra. Jag visade hur bra jag är på att krypa och stå också.

Inga kommentarer: