fredag 27 februari 2009

Händelserik fredag

Mamma och jag är på väg till Åsa och Emmi.

Hos Emmi var deras vovve Asta hemma. Hon är spännande, jag vill gärna ta på henne!

Asta tycker om mig, vill gärna slicka på min hand.

Jag tycker om att ta Emmi i ansiktet.

Fick låna en liten ask med torkade pastaskruvar i, den var rolig att leka med.

Men titta, där sitter ju Emmi.

Hon sitter alldeles stilla.

Det går väldigt bra att klättra över henne. Mamma tyckte inte det var så bra gjort... men Emmi hade inget emot det faktiskt!

Nu är vi hos Justus, han fyller 2 år idag (Justus är hund precis som Oscar och Asta). Här är en skål med saker som alla äter av, jag vill gärna smaka. Men jag får inte. Istället leker jag med den gulliga killen på bilden. Han var jättesnäll! Han hade en lillebror på 2 år som också var där, men han ville inte leka med mig. Han tyckte mest jag var i vägen. Men killen på bilden var 11 år och vi hade jättekul tillsammans.

Inga kommentarer: