fredag 6 februari 2009

På besök hos kusinerna

Dagen började med att mamma och jag lekte i källaren. Bada är något jag gillar så det fick jag göra.
Här har jag hittat något gott att tugga på.

Mormor var här och lekte med mig på dagen. Det var jättekul. Mamma gick och la sig, hon behövde visst sova en stund. Hon säger att jag är alldeles för morgonpigg.

På eftermiddagen kom pappa hem lite tidigare och vi åkte till mina kusiner för att fira Ales födelsedag.
Malva letade fram en jätterolig boll!


Jag leker lite med den :-)

Dessa roliga fiskar hängde i taket.

Morfar tog med mig ut för att titta på elden, mormor och mamma följde med.

Busar med pappa och Malva.


Två av mina kusiner tar av maten. Själv sov jag under middagen men fick smaka lite på efterrätten.

Hemma kunde jag inte somna. Här är det mitt i natten och jag är jättetrött...

Inga kommentarer: