söndag 8 februari 2009

Träff med kompisarna

Idag var vi hemma hos Vanja och Marie. Mamma och jag hade sällskap dit med Åsa och Emmi. Jag somnade på ditvägen men vaknade igen efter knappt 20 minuter. Hos Vanja hade vi jättekul! Alla de vuxna fikade på kaffe och kakor. Vanja fick också äta kakor, jag fick bara smaka en liten liten bit. Men det gjorde inget, jag hade så mycket annat att tugga på! Leksaker och bord och sånt.

Denna kastrullen var himla bra att bita i

Vanja håller koll så jag inte leker med fel saker, vissa vill hon ha själv.

Stekspaden har jag just fått av Vanja, den är toppen!

Och en sån här boll har jag hemma också!

Den är kul

Den har gömt sig under den svarta saken, Vanja hjälper mig att ta fram den.

Eller hon tycker nog att jag ska sluta leka med hennes saker...

Så jag kryper till mamma...

En sån här rolig grej har Emmi också hemma hos sig! Den brukar jag alltid leka med när jag är där.

Jag gillar den jättemycket!

Glada Emmi! Hon har redan 5 tänder! Jag har inga ännu.

Vi gillar denna båda två!

Emmi har inget emot att le mot fotografen. Jag är inte lika lätt distraherad, dessutom ser jag ju mamma varje dag. Däremot tyckte jag dockan som sitter bredvid Emmi var otroligt rolig. Mamma skakade den och då skrattade jag och skrattade. Hur kul som helst!

Detta är Hilda, det är första gången jag träffar henne. Hon är bara 3 månader gammal. Så hon var inte med och lekte bland leksakerna. Men det kanske hon kommer att vara nästa gång vi träffas!


Fina Vanja!

Inga kommentarer: