torsdag 9 juli 2009

Kalas!!!

Igår var jag på födelsedagskalas hos min kusin Embla! Det var jättekul!

Här sitter jag i knät på min kusin Martin, Embla står bredvid. Jag får äta så många smultron jag vill! Jag älskar smultron!

I deras trädgård fanns en stockros som var lite spännande att gå fram och tillbaka över. Oftast behövde jag mammas hjälp för att ta mig över.

Minsann! Det gick bra att gå över den helt själv också!

På väg mot nya äventyr!

Alla spelar boccia, utom mormor och jag som busar i trädgården.

Fast vi är med lite också. Jag gillar det gula klotet bäst!

Snackar lite taktik med mina kusiner.

Spelar in film med morfar

Leker i gröngräset.

Hoppar hage med Embla

Tittar på när mina kusiner busar på skolgården

Vart ska jag nu gå?

Tränar att gå upp och ner för backen med mormors hjälp

Vi får kram av Embla, strax efter kommer Frej och kramas också.

Nu ska det ätas middag. Jag föredrar att gå omkring och helst av allt vill jag klättra upp för trappan in till huset. Den är lite farlig så jag får inte gå dit själv.

Vilken rolig dag jag haft!!! Somnade i bilen på vägen hem.

Inga kommentarer: