torsdag 16 juli 2009

Sommar!

Igår var jag hos mormor och morfar hela dagen! Det var sååå roligt! När jag kom dit gick jag direkt till svarta vinbärsbuskarna. Det är så gott med vinbär! Och alla andra bär! Jag fick faktiskt jordgubbar till frukost av pappa.

Mina kusiner Mynta och Malva var också hos mormor och morfar. När de hade spelat pingis och var varma så satte mormor och morfar på en vattenspridare så de kunde svalka sig. Jag älskade vattenspridaren! Det var jättekul att springa in mot vattnet och jag provade att dricka lite, hålla handen för så det inte kom så mycket vatten och massa annat skoj. Vattnet var iskallt men det var så roligt att jag inte brydde mig om att jag blev lite frusen. Efteråt fick jag varm välling.

Jag blev filmad när jag lekte med vattnet och när mamma kom för att hämta mig så fick hon se hur kul jag hade! Vilken toppendag!

Vi körde och hämtade pappa på jobbet och sen åkte vi hem. Jag lekte lite och sen nattade pappa mig.

Inga kommentarer: