tisdag 7 juli 2009

Roskildefestival!

Nu är vi i Roskilde och jag ska på min första festival! Här får vi armband som gör att vi kommer in backstage.

Undersöker hotellrummet. Provar även solhatten.

Oj vad det kan klia på näsan.

Hotellets korridorer är jätteroliga. Här kan jag springa omkring länge!

Frukosten är inte fel den heller. Här får jag äpplejuice av pappa.

Mycket delikat!

Titta barn!

Undrar om de vill leka med mig?

Jag vill i alla fall gärna leka med dem!


Jag får även lite sightseeing på området. Det gillar jag!

Det var väldigt skräpigt där mamma och pappa jobbade. Så jag hjälper till att städa undan.

Det är jättevarmt hela tiden. Jag dricker massor av vatten.

Se så svettig jag blivit! Måste dricka vatten, vatten och mera vatten.

Himla kul att vara på festival!

Inga kommentarer: