söndag 8 augusti 2010

Folketspark

Idag var mamma, pappa och jag i Folketspark.
Jag fick hoppa in i ett roligt hus som var helt studsigt. Där hade jag hur kul som helst! Jag älskar när jag tappar kontrollen!

Jag hoppade och sprang och studsade och kastade mig och ville aldrig gå därifrån!

Vi träffade Åsa, Emmi och Emmis mormor och morfar. Först åkte vi veteranbil. Det var roligt! Jag åkte med mamma och jag fick styra. Det gjorde jag bra! Vi kom dit vi skulle. Sen åkte jag annan karusell med Emmi! Vi åkte tillsammans.


Vi åkte en gång till men då tyckte jag inte det var lika kul längre utan ville gå av. Vi gick och åt korv allihop istället. Sen cyklade mamma och jag hem. Det är mysigt att åka cykel. Jag berättar om allt jag ser på vägen. Varje gång vi kommer till en stor gata så upplyser jag mamma om att det är en "stor gata". Så hon tar det lite extra försiktigt.

Inga kommentarer: