torsdag 25 november 2010

Morfars födelsedag!

Igår kom mamma och pappa till dagis och var kvar med mig en timme! Det var kul att ha dem där! Jag busade massor. Och innan vi gick så sjöng vi sånger allihop. Vi åkte hem till mormor och morfar. Morfar fyllde år så vi åkte för att fira hans födelsedag!!!

När vi kom dit fanns det massor av gotter på bordet.

Oj vad jag åt!

Jag fyller 2 1/2 år samma dag och jag blev också firad av mormor och morfar.
Morfar och jag fick vars ett paket!

De innehöll två radiostyrda bilar!!!


De var inte helt lätta att manövrera, men väldigt roliga!

Och inte nog med det! Jag fick fyra Dinosauriefigurer också!!! Vilken halvårsdag!!!

Sen kom det fler som ville fira morfar. Uffe & Anna-Carin med mina fina kusiner! Och lite senare kom Olle.

Embla och jag spelade orgel


Jag busade med en jätteboll


Vi åt middag.


Och vi fick jättegod tårta!!!


Jag fick dessutom passionsfrukt, det är något av det bästa jag vet.

Vi hade jättekul och åkte hem ganska sent. Jag var jättetrött och somnade i stort sett direkt vi la oss!

Inga kommentarer: