fredag 16 januari 2009

7 månader och 23 dagar

På förmiddagen leker jag med mamma. Vi har redan duschat och badat och jag sovit en timme.

Jag är trött och förkyld, men lite mat går alltid ner!

Mamma tyckte visst att jag hittade alldeles för mycket skräp så hon städade massor. Jag älskar att hitta småsaker på golvet... När mamma var klar hittade jag ingenting på golvet istället gick jag till barnvagnen och pillade loss lite skräp från hjulen :-)
Senare på dagen kom mormor. Det var kul! Sen träffade jag snabbt mormors syster innan John Blund tog över. När jag vaknade lekte jag med mormor och mamma. De sjöng och mamma spelade lite gitarr för mig, det var roligt!
Pappa kom hem och gick nästan meddetsamma igen. Jag fick leka för mig själv för mamma pratade bara i telefon hela tiden. När pappa kom hem igen blev det lite roligare, fast jag var så trött!!! Jag ville bara sova men kom inte i säng förrän strax före nio... snorig och trött somnade jag. Hoppas få sova bra inatt...

Inga kommentarer: