torsdag 29 januari 2009

8 mån och 5 dagar

Morgonstund har guld i mun, det vet ni väl?

Fast mamma hon ser lite trött ut tycker jag...

Tänk vad kul man kan ha med sin matstol, man kan sitta under den...

Man kan resa sig upp och undersöka den lite närmare...

Man kan smaka på bältet som sitter i den...

Bältet är lika gott när man sitter i stolen.

En klar favorit!

Igår var vi ute och handlade. Jag fick åka vagn!

Det var kul!

Nu är det kväll och jag tittar på Oscar. Han är så rolig!

Pappa är också rolig och busar med mig!

Jag är så trött så trött

Men inte kan jag väl sova, nej upp och hoppa igen.

Fast jag var verkligen trött... somnade dock inte för natten förrän 22.30. Trots tappra försök från kl 20. Till slut fick jag sova i sängen hos mamma och pappa. Då somnade jag (med lite välling som insomningsmedel)

Inga kommentarer: