fredag 24 april 2009

Morgonpromenad med mamma

Mamma har satt mig i vagnen, vi ska visst ut på promenad idag!
Jag har mycket att titta på när jag sitter i vagnen.

Oscar var också med oss. Vi gick och gick och plötsligt var vi framme på mammas jobb. Mamma var glad och sa att hon längtar tills nästa vecka när vi ska umgås hela dagarna. Det gör jag med! Ska bli roligt! Hoppas pappa också är hemma.

Nu är vi på mammas jobb. Vilken jättelång korridor, undrar vart jag ska krypa?

In i köket!

På mammas jobb hälsade jag på Åsa, sen gick vi iväg till ett café. Men vi stannade inte där, de bara köpte med sig lite frukost eller nåt. Jag har redan ätit frukost så jag fick ingenting.

Jag skulle visst inte jobba idag? Pappa är här och han säger att vi ska gå hem igen nu! Ganska skönt faktiskt!
Pappa har en såndär skiva som jag gillar att leka med!

Bloggat från mobilen

Inga kommentarer: