fredag 3 april 2009

På öppna förskolan

Idag har vi varit på öppna förskolan. Det var kul! Först blev jag fotograferad. Fick sitta på en mysig fårskinnsfäll. Mamma busade med mig under tiden. Det var mest en massa små bebisar där. Såna man inte kan leka med. Men efter ett tag kom det två till som kunde krypa och leka. Här leker vi

Här med

Dessa bilderna är tagna med mobilen så de är inte så bra, men man ser i alla fall att vi kryper :-)




Efter öppna förskolan mötte vi mammas kompis Åsa och jag somnade medan vi gick. När jag vaknade satt mamma och Åsa och åt lunch. Jag fick välling och det var så mycket sol så jag hade mammas scarves över mig. Sen satt jag i vagnen för där var det skugga. Vi gick på stan mamma och jag. Det var kul i början men sen blev jag trött på det. Mamma försökte komma med en buss men tydligen var pengarna på kortet slut och hon hade inga kontanter. Så vi fick hoppa av. Besökte banken och sen minuten och äntligen kunde vi åka buss hem! När jag kom hem lekte jag för mig själv ända tills pappa kom hem. Med undantag för en liten matpaus då. Fyyy så trött jag var på kvällen. Somnade för natten kl 19.

Inga kommentarer: