torsdag 2 april 2009

Torsdag och soligt väder

Jag började dagen med att läsa lite böcker. Det är något jag verkligen älskar att göra!
Jag somnade och när jag vaknade hade visst mamma just tänkt att fika och läsa i solen. Det fick hon låta bli. För jag ville äta. Nyvaknad i solen

Efter att jag ätit så åkte mamma och jag och handlade lite grejor till pappa på Body Shop. Jag fick krypa omkring lite, det var kul! Mamma köpte mina första skor!
Så här fina är mina skor!

Sen åkte vi hem. Efter en liten stund dök mormor upp, så kul! Vi gick ut på terassen lite. Där råkade jag svälja en liten jordklump och började kräkas. Det var läskigt och jag blev jättelessen. Men det slutade när jordklumpen kom ut.

Lite senare fikade vi på terassen.
Snart ska jag få mat!

Mormor sitter mittemot mig

Vi skulle gå och gunga men jag somnade på vägen... när jag vaknade var mormor inte här längre. Mamma och jag åkte till affären.
Jag gillar att åka i kundvagnen och kolla på alla grejor och människor

Inga kommentarer: