lördag 13 juni 2009

Bloggen

Nu är det pappa som är hemma med mig och det blir inte så många uppdateringar här då.
Vi har varit hemma hela veckan, förutom två dagar när jag varit hos mormor och morfar.
Hos mormor och morfar var jag igår. Det var jätteroligt!
Mamma och pappa jobbade båda två.

Idag kom Astrid hit och hälsade på! Det var skoj! Först fikade vi och sen byggde vi med klossar. Jag fick inte rasera Astrids torn för henne. Då blev jag lite ledsen... fick rasera mammas istället. Sen gick vi upp och lekte. Astrid hoppade i sängen och jag kastade mig på täcket. Det var himla kul!!! När Astrid och Lina var på väg hem så gick vi till en lekplats och lekte. Mamma glömde fotografera hemma, men när vi gungade tog hon en bild med mobilen. Gungeligung!

Och en bild när jag klättrar upp till rutschkanan. Mamma fick åka med mig ner, den var ganska hög! På väg upp

På eftermiddagen tog mamma och jag en tur till Mobilia. Jag åkte kundvagn. Jag ville inte sitta där man brukar så jag fick stå i själva vagnen. Det var roligt förutom när jag råkade tappa balansen och trilla. Efter det fick jag sitta där jag brukar igen. Men jag vill helst ställa mig upp och kramas med mamma. Så det gör jag hela tiden :-)
Jag fick stå nere i vagnen ett tag


Inga kommentarer: