torsdag 4 juni 2009

Onsdag

Igår somnade jag på förmiddagen och sov i 3 timmar!!! Mamma tyckte det var väldigt länge. Men jag vaknade pigg och glad minsann. Konstigt vore väl annars! När jag vaknat och fått lite mat i mig så åkte vi iväg med bilen. Vi åkte till Entré, där har jag varit förut och där är jättetråkigt. Vi träffade Annette där. Jag förväntade mig att åka vagn genom affär efter affär men faktiskt var vi bara där en kort stund. Jag kastade två kort från mammas plånbok ner på golvet. Hon blev upprörd... det var ju bara lite blött? Det var visst någon som kissat på golvet och så landade korten i pölen. Det var väl inte så farligt. Mamma tvättade av dem i en vask. När vi var färdiga med detta så gick vi ut istället. Vi kom till en trädgård och där la de ut en filt och så fikade vi allihop.
Jag åt upp alla mina majsbågar! Fick smaka brownies, fruktjuice och ostpinnar också. Mycket mumsigt.

Och jag lekte tittut med mamma

Det var jättekul!

Sen skulle vi gå en rundtur i koloniområdet. Jag somnade direkt. Sov ganska länge. När jag vaknade var vi inne på Entré igen och skulle åka hem :-)

Inga kommentarer: