söndag 21 juni 2009

Mammas födelsedag

Igår fyllde mamma år! Pappa och jag firade henne på morgonen. Jag gav mamma en "världens bästa mamma" mugg. Hon blev jätteglad. På eftermiddagen kom det massor av gäster! Först kom mormor och morfar. Sitter här med mammas presenter framför mig, jag fick hjälpa henne att öppna dem.

Jag fick faktiskt också presenter!
En isbjörn av Olle och kläder av Annika. Här ska det tittas på fotboll!

Mmmm, oliver med vitlök det är en höjdare. Jag har ätit massor!!!

Min kusin Embla sjunger visor från min favoritbok

Mormor och jag sjunger också med!

Morfar lär mig roliga lekar med bocciakloten

Här får jag syn på mamma som fotograferar oss

Tror jag ska leka lite här borta nu.

Jag fick ingen tårta för då låg jag och sov. Jag orkar inte vara uppe hur länge som helst :-)

Inga kommentarer: