lördag 23 januari 2010

Dagis

Jag har börjat på dagis. Där får man inte fotografera. Jag har varit där i 3 veckor och det är ett roligt ställe när mamma, pappa eller mormor är med mig. Utan dem är det ganska läskigt. Jag var där själv för första gången igår, det gick väl bra... men det var inte jättekul. Jag satt mest i knät på ena fröken. Tur att de hade ett bra pussel som jag kunde lägga på golvet lite då och då. Mamma hämtade mig precis efter att jag sovit i hela 3 timmar. När jag såg henne började jag gråta och sen gick vi hem. Hennes kompis Helene var också med oss.

Mormor har varit med mig på dagis några gånger, en av dagarna kom morfar och hämtade oss hemma efter dagis. Jag fick vara hemma hos dem ett tag och det var roligt! Jag var jätteglad och sprang omkring och busade. När mamma och pappa kom och hämtade mig var jag trött, så då satt jag mest och myste. Väl hemma slappade jag i min favoritstol.


Idag var vi på IKEA.
Där kan man äta lite frukost

Och man kan åka rutschkana

Det gillar jag!

De har konstiga stolar...

När vi ska gå därifrån så får jag sitta i vagnen tillsammans med en massa grejor.

Inga kommentarer: