torsdag 7 januari 2010

Pulkaåkning!!!

Igår åkte vi hem till mormor och morfar. De följde med oss till pulkabacken.Jag fick åka pulka hela vägen dit!

Det såg kanske inte ut som att jag hade kul, men det hade jag!

Sen åkte jag med mamma och av hennes minspel förstår ni nog att det går fort

Mormor visade att man kan göra snöbollar

Och hon hjälpte mig att gå genom snön, det var lite svårt ibland

Snön var rolig att ta i också!

Sen var vi på lekplatsen

Det är jättekul att åka rutschkana

Och vi gungade

Också jättekul!

Vi gick hem till mormor och morfar. Efter en stund kom mina kusiner och deras föräldrar. Det var roligt!
Jag busade lite i fåtöljen

Och byggde klossar med Embla

Mormor hade stekt potatis till mig, den var jättegod! Åt massor.
Och sen fick jag minsann hela skålen med kokt pressad potatis. Mums!!!!

Inga kommentarer: