tisdag 5 januari 2010

Träff med Josephine och Emmi och så lite dagis

Igår träffade mamma och jag Becka och Josephine på Mobilia. Vi började med en fika!
Josephine gillar att fika, precis som jag!

Har lagt nappen åt sidan så jag kan äta lite. Jag ville inte sitta så länge. Det är ju mycket roligare att springa omkring!

Idag var jag på dagis igen. Det var lika kul som igår! Fast jag tyckte det var alldeles för kort tid. Där fanns en jätterolig borg som jag ville fortsätta leka i. Tyvärr sa mamma och pappa att vi var tvungna att gå hem...

På eftermiddagen var mamma och jag hos min kompis Emmi. Hon blev jätteglad när vi kom. De har en hund som heter Asta. Hon skällde och hoppade lite när vi kom, det tyckte jag var jättekul!
Emmi ville att jag skulle hoppa ner i hennes säng och leka med ballongen

Jag var där en liten stund, sen ville jag upp igen

Sen lekte vi i Emmis rum. Mamma och Emmi fikade, vi fick också smaka.
Emmi går lika bra som jag nu. Hon kunde ta på sig sina byxor själv. Det var coolt!

När vi skulle gå hem så lånade jag mammas telefon, här har Emmi lånat den.

Vi spelar spel på den, det är kul men jag vill gärna hålla i telefonen själv :-)

Inga kommentarer: