onsdag 17 februari 2010

Lite blandat

När vi är hemma så gillar jag att sitta uppe på soffkanten.

Där sitter man nära Oscar

Häromdagen fick jag slicka av grädde från vispen

Grädde är väldigt gott. När den tog slut blev jag ledsen, då gav pappa mig hela skålen som grädden vispades i och så fick jag äta upp allt som var kvar :-D

När vi är på Mobilia brukar jag hjälpa till att stänga dörrarna.

Det är en uppgift jag tar på stort allvar. Lite störande att folk hela tiden kommer och öppnar dem igen...

Här har jag fått något som jag aldrig smakat förut. Ni ser på mitt minspel vilken matkännare jag är. Denna rätt fick godkänt tillslut.

Annars gillar jag ost väldigt mycket. Pappa brukar dela med sig när han gör frukost.

Jag visar ostbiten för Oscar, han ser sugen ut

Men han får inte smaka. Denna ostbiten vill jag ha för mig själv.

När jag har tråkigt så vill jag titta på film. Då pekar jag upp mot hyllan med filmerna. Men vi tittar oftast bara på tv på morgonen och på kvällen... Hade jag fått bestämma själv så hade vi alltid haft på tv:n när vi är hemma.

Inga kommentarer: