lördag 6 februari 2010

Sovit borta!

Igår åkte mamma och jag till mormor och morfar. Det är mitt favoritställe! Mamma åkte sin väg efter en stund och jag fick stanna hos mormor och morfar. Det var sååå mysigt att sova över där! Jag vaknade ett par gånger men somnade om igen med mormors hjälp och vi steg inte upp förrän kl 07. Hemma vaknar jag alltid kl 05, hihi.

Jag var där nästan hela dagen idag också. Vi var ute och åkte pulka! Det var roligt, speciellt att åka pulka på väg till backen. Mamma och pappa kom vid 14-tiden efter att jag sovit middag. Vi fikade på bakelser som de hade med sig. Jag fick en helt egen liten bakelse med hallon på. Mumsigt

Det var kul att komma hem igen. Jag har busat hela kvällen! Men jag sover gärna över hos mormor och morfar igen, det var toppen! Nu ska jag nanna. Pappa nattar mig som vanligt.

Inga kommentarer: