fredag 9 juli 2010

Dagis och bad!

Idag på dagis cyklade vi hem till en av fröknarna! Där fick vi bada i pool (fast jag ville inte så jag klamrade mig fast vid fröken). Vi fick lunch och sen sova på filtar i trädgården. När vi kom tillbaka till dagis så såg jag en pojke åka rutschkana på magen. Det ville jag också så jag försökte och försökte och efter en lång stund kom jag på hur man skulle göra. Sen åkte jag hur många gånger som helst. Jag blev så varm att vi fick gå in och hälla vatten i håret på mig. Det var skönt! När vi kom ut därifrån kom mamma och morfar! Jag blev jätteglad när jag såg dem.

Vi åkte hem till mormor och morfar! Jag fick bada i poolen med mormor! Det var sååå skönt!

Och roligt!


Bus med mormor

Bad med morfar

Kan det vara ett flygplan där uppe?

Uffe, Martin, Tor, Frej och Embla kom också efter ett tag. Jag såg Tor hoppa ner för trappan till gräset.

Jag ville göra likadant!

Sen fick vi pizza och det var jättegott!


Dääär är mormor! Tjohoo!!!


Oscar tuggade märgben och pappa och jag tittade på flygplan!

Inga kommentarer: