onsdag 14 juli 2010

Heldag hos mormor och morfar!

Idag åkte vi till mormor och morfar på förmiddagen. Mamma och pappa skulle röja garderob och jag fick busa med mormor och morfar hela dagen! Det var varmt ute så jag badade flera gånger!

Titta sån fin badkappa jag fått av mormor! Den var mysig att få på sig efter badet.


Myser inne! Jag gillar att vara inne, det är ju så soligt ute...

När mamma och pappa kom för att hämta mig så var pappa varm och ville bada! Jag ville såklart också bada!

Bad med rolig boll (och med rolig pappa)


Efter badet lite pappamys!


Sen länsar man hallonbuskarna på alla hallon som är det minsta röda!


Och kollar om det ev. kan finnas någon röd jordgubbe kvar?

Hittar man inga röda jordgubbar så hittar man kanske en stor sten!


Sen vet väl alla att stora stenar plockar man upp och bär hela vägen till poolen. Det är så kul när det säger "plask" och vattnet stänker!


Titta där! Där är stenen :-)


Innan vi åkte hem så spelade jag en trudelutt på pianot.

Stå upp på stolen och sen hoppa ner är väldigt kul! Det borde ni prova!

Inga kommentarer: