tisdag 13 juli 2010

Hos Amanda och strandbad framåt kvällen

I morse var vi hos min kompis Amanda! Det var jättekul! Vi åt först frukost, jag åt ägg, yoghurt, macka och melon.

Vi gick upp för en trappa. Jag gillade verkligen att gå i trappan så mamma och jag gick upp och ner flera gånger.


Däruppe fanns ett jättestort lekrum!

Amanda har fått en lillebror! Han var nyfiken på mig och ville gärna leka med min napp och mössa.


Buuus!

Vilken mysig hängstol! En sån tycker jag att vi ska ha hemma också.


Vi gick ut och busade lite, Amanda och jag! Då kom en rolig katt som med en pinne i munnen, sen la han den på terassen.

"Katt!"

Jag blev lite trött så vi gick ut en runda i vagnen. Där somnade jag. När jag vaknade så fick vi lunch och sen åkte vi hem!

Jag var hemma med pappa för mamma var hos sjukgymnasten. När hon kom hem igen så åt vi lite och sen åkte vi till stranden!
Jag badade och hittade stora stenar.

Det var mysigt att bada i havet!


Efteråt fick jag leka en stund på lekplatsen! Åkte massor med rutschkana!

Sen fick jag glass!!! Mums!

Inga kommentarer: