måndag 24 november 2008

6 månader - hipp hipp hurra!

Vi var och firade morfars födelsedag idag. Då fick jag en present av mormor och morfar! Just idag fyller jag nämligen ett halvår!
Jag satt med vid bordet och åt, jättegod mat fick jag. Mamma och pappa var helt chockade så mycket de tyckte att jag åt, jag var jättehungrig. Mina kusiner var där, min morbror, "moster", gammelmoster och gammelmorbror också.
Jag öppnar min present!

Hjälper morfar att öppna sin present också. Min present står bredvid, en rolig box med klossar som försvinner. Jag gillar snörena också, de smakar så gott! 

Hos mormor och morfar finns en spännande lampa

Och här ligger jag i "mosters" knä och tuggar.

Nu när jag är 6 månader kan jag:
Ta mig fram fort, halvkrypandes/halvålandes
Sitta med lite stöd
Stå och hålla i spjälorna i sängen (med lite stöd)
Busa
Sova i egen säng hela natten

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS Elliott!! NZ folket

Kattalena sa...

Tack!!!

ELLIOTT