tisdag 18 november 2008

Tisdagsnöjen


Hmmm... vad ska jag hitta på idag?


Leka lite kanske


Här är min bok


Smakar ganska gott


Jag somnade i vagnen och sen var vi hemma hos min kompis Emmi, vi blev jätteglada att se varandra. Här ska hon just få mat!


Jag får sitta i egen stol och leka medan Emmi äter


Det sitter en spännande lapp på min leksak


Mmmm... god att tugga på!


Emmi i närbild

Vi var på öppna förskolan sen. Mamma sa att jag missade det roliga, de sjöng och spelade för alla. Jag fick bara komma in och säga hejdå efteråt. Jag sov visst när det var som roligast.

Efteråt gick vi en runda i en affär, där träffade vi mormor! Hon bar runt på mig och visade en massa roliga grejor. Mamma och jag tog bussen hem, jag somnade i vagnen. När jag vaknade fick jag mat och sen myste jag i soffan med mamma och pappa ett tag. Mamma och jag var uppe i mitt rum, jag lekte i min säng och mamma jobbade. Sen nattade hon mig och jag sov.

1 kommentar:

crrly sa...

Ojoj, vad du är lik både mamma och pappa särskilt på den översta bilden! :-)