torsdag 27 november 2008

Amanda!

Vilket trassel det var i morse. Först spände pappa fast mig i bilstolen och så skulle vi köra. Men bilen ville inte starta så efter en stund gick vi in igen. Pappa försvann till jobbet, jag fick välling av mamma. Plötsligt tutade det utanför och vällingflaskan försvann. Jag blev jättebesviken... Mamma tog mig i famnen och vi sprang ut på gatan. Där väntade en man med en jättestor bil. Fascinerad tittade jag på när han pillade med vår bil. Mamma gick in och gav mig mer mat, då kommer mannen och knackar på. Han säger att mamma måste köra bilen långt meddetsamma. Ingen mer välling och mamma rusade omkring och plockade ihop saker. Vi gick ut och nu var bilen igång. Vi åkte och åkte och när vi stannade så var vi utanför Amanda och Malin.

Vi hade jättekul Amanda och jag!!!
Titta, en hund! Eller nä? Det är visst en katt?

Vilken skojig grej, måste undersökas...

Amanda är så snäll och ger mig min napp när jag behöver den

Jag gillar att mysa med henne, mys= buffa huvudet i magen och skrika. Det är toppen!

Det tycker Amanda också...

Sen myser Amanda med mig!!!

Inga kommentarer: