söndag 9 november 2008

Hos mormor och morfar

Idag är det fars dag och jag ville fira pappa så fort som möjligt, därför vaknade jag redan kl 02, men inte förrän kl 05 gick pappa och jag upp. Mamma sov vidare, dumt för hon hade presenterna. Men när hon vaknade då fick pappa sina två presenter. Han blev glad!

Senare på dagen åkte vi hem till mormor och morfar - morfar är ju mammas pappa så han blev också uppvaktad.
Jag fick sitta i gåstolen. Många knappar att trycka på och många rattar att vrida om! Kräver viss koncentration...

Annars kan man ju tugga på händerna, det är också kul!

Jag gillar min alldeles egna gåstol!

Här kryper jag fram minsann, eller kryper och kryper... framåt kommer jag i alla fall och jag blev påhejad av alla
Såna roliga klossar!

När man vält omkull dem kan man tugga lite på dem också...

Inga kommentarer: