lördag 8 november 2008

Fredag och lördag

Igår var mormor här och lekte med mig! Det var kul! Hon sjöng för mig så jag somnade i min myshörna. När jag vaknade fick jag mat och sen så gick vi ut en runda tillsammans med mamma. Jag somnade ganska snabbt och när jag vaknade var mormor borta, mamma sa att hon hade åkt hem.

Idag har mamma och jag stigit upp tidigt. Jag roar mig med min bok medan mamma som vanligt fotograferar. Hon var inte så jätterolig för hon verkade trött. Ville vila sa hon. Men hon var snäll och satte mig i vagnen så jag kunde titta på alla buskar, träd, hus och staket. Efter en liten stund så somnade jag.

Här åker jag vagn igen. Nu är både mamma och pappa med. Vi går på stan.

Vi gick till ett ställe där mamma och pappa åt en massa. Jag satt i en soffa och lekte. Här har jag precis tagit av mössa och vantar.

Min leksak var också där! Undrar hur den hittade dit.

Vilken tur att jag hade den, den är nämligen jättemysig att bita i.

Inga kommentarer: