fredag 4 juni 2010

Folkets park med Emmi

Igår hämtade mamma mig på dagis. Vi var ute när hon kom. Det är roligt att vara ute. Vi åkte hem och där var morfar. Jag lekte lite med honom sen skulle han åka hem. Mamma och jag åkte till folketspark. Där träffade vi Emmi och hennes föräldrar!
Vi tittade på djuren!

Gungade gunghäst!

Jag klättrade mest upp och ner för det var så spännande!


Vi turades om att åka rutschkana! Emmi tyckte jag tog lite mycket tid på mig innan jag åkte ner :-). Roligt hade vi!

Sen lekte vi bland stenarna. Mamma såg lite orolig ut. Vi fick inte leka där så länge.

Vi åkte till Rusta, jag lekte länge med duschslangen.

Och roliga saker att skruva på var där också.

Vi åkte till Jysk också men där stannade vi inte så länge. Jag sprang genom hela affären och ut genom dörrarna mot parkeringen. Det gjorde jag många gånger. Mamma fick springa efter. Hur kul som helst men det tyckte inte mamma. Så vi gick därifrån alldeles för tidigt.

Inga kommentarer: